Som om det vore söndag

Av någon konstig anledning känns det som att det är söndag idag. Det beror väl säkert på att jag befinner mig hemma just nu, vilket jag inte brukar vara en helt "vanlig lördag". Jag har iallafall tagit det lugnt idag. Jag tvättade bort gårdagens smink och for in till stan en sväng. Jag la undan två väskor som jag ska in och köpa på måndag, sen köpte jag mig hårfärg och ett navelsmycke. Kändes som att det var på tiden! Jag hittade även lite annat som jag ska in och köpa senare nästa vecka. Jag kände inte riktigt för att gå nå länge på stan, med tanke på att jag såg ut som en riktig riskaka. Jag har även hunnit fara förbi min pappa och hämtat min gitarr och annat behövligt, kändes bra att jag hann träffa honom en stund också. Jag ska dit på måndag, och jag längtar!

Nu sitter jag och lyssnar på musik och tar det lugnt. Jag har tänkt färga håret ikväll, hur jobbigt det än låter och sen måste jag även hinna med lite plugg innan fotbollen börjar, Sverige-Danmark. Otillåtet att missa efter en veckas väntan!

Nu ska jag förbereda mig för hårfärgning. Jag kommer förmodligen bara slänga i färgen och inte vara särskilt noga som jag brukar. Jag slänger in bilder ikväll om det blir bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0