The bitch is back

Ohyes i am! Jag tog och vaknade tidigt idag eftersom jag hade tänkt hinna med en del saker, färga håret och annat. Jag ska strax gå och göra mig en god frukost och sätta mig och lata mig framför soffan en stund, sen blir det duschen osv.

Later's!



Veckan har varit helt underbar! Vi åkte med bussen från Luleå klockan 16.45 och var ungefär efter två timmar framme i Vuollerim. Det var helt annorlunda att kliva av bussen eftersom det första man såg var att det var snö på backen, vilket också kändes härligt! Vi åkte taxi till Porsi och det första vi gjorde var att ställa i ordning sängarna osv. Sen kom Markus förbi, vi åkte lite skoter och tog det bara lugnt. Första kvällen hände inte särskilt mycket med andra ord, vi tog det lugnt. Dagen efter vart det ännu mer skoter, och vara ute i den i friska luften. Därefter vart vi trötta och sov middag. På kvällen tog man en skön dusch och därefter vart det bara massa tv-tittande. Vi gick runt i byn, ner till vattnet och kollade läget. Det var sjukt avslappnande att vara där när man knappt såg en levande människa. Vi fotade en del, och jag tänkte dela med mig några utav bilderna. Titta o njut!













Inte så snyggt från min sida eftersom jag höll på att börja skratta.
But anyway, i love you more than words can ever say.


Kommentarer
Postat av: nathalie

aw, vad söta ni är era troll!

2009-10-30 @ 19:18:46
URL: http://naathalieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0