Väntan på bättre dagar

Jag har blivit ordentligen omhändertagen nu, hur skönt är inte det på en skala igentligen när man som mest behöver det. Mest har jag legat och tagit det lugnt, vi slog på Barry White och dunkade på fram tills att jag hoppade in i duschen, vilket inte var det smartaste. Mitt plåster vart blött och då var det bara att sätta dig ner och ta sig några djupa andetag och därefter ta bort alla hemska plåster. Nu är det omplåstrat och fint, och vi ska snart ut och ta lite frisk luft. Gå en vända runt stan. Frisk luft är något jag behöver! Sen skulle jag väl tro att vi kommer hit och värmer det vi har kvar av pizzorna våra och sätter oss och tittar på tv. En lördagskväll som denna har inte så mycket annat att bjuda på, men det duger i krig.

Jag saknar min syster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0