Varför inte kunna spola fram tiden?

Jag har suttit och väntat hela dagen på att klockan ska bli 19.58. Då kommer jag sitta på bussen påväg in till stan, där jag sen ska möta upp Philip och därefter basta. Mest ser jag fram emot att träffa han, och slippa ha tråkigt som jag i stort sett haft hela dagen. Pluggandet gick inge vidare, och planerna som jag och Sanna hade sket sig. Eller rättare sagt sket Vi i. Ingen av oss kom på något vettigt som fanns att göra en söndag som denna, då båda i stort sett var utan pengar. Huvudvärken har ju inte gjort denna dag till något bättre, men jag ska besöka våran skolsköterska imorgon och kolla med henne om det kan vara möjligt att jag behöver glasögon. Jag har haft ont i huvudet i två veckor i streck, och det blir nästan bara värre och värre. Vore ju någorlunda skönare att slippa denna skiten.

Nu är det ca 40 minuter kvar tills bussen går så jag ska väl gå och packa ner det sista och sen gå och sätta mig framför tvn tills dess. Jag känner mig nästan spy-färdig av all denna huvudvärk. Lid med mig

Sista gången jag uppdaterar här för idag.
Jag blir kvar hos Philip över natten. But tomorrow, I'm back!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0