You give me something

Äntligen! Först nu börjar jag känna att humöret är på topp, ganska synd med tanke på vilken tid på dygnet det är nu men det duger. Det är skönt att inte behöva gå och lägga sig när inte allt är som det ska. Awesome! Just nu sitter jag och lyssnar på musik och snacka med goa människor på msn. Dem måste nog tycka att jag är ovanligt social just nu, med tanke på hur less jag varit tidigare idag. Sitter för tillfället o lyssnar på James Morrison, kanske inte min musiksmak tänker ni? Men han har faktiskt ett par riktigt sköna låtar, avkopplande på något konstigt sätt. Och Philip håller just nu på att lära sig "You give me something" på guran, och förhoppningsvis får man höra det imorgon. Själv försöker jag förfullt med Bryan Adams låt, det går väl inge framåt igentligen. Och bättre blir det ju inte när man sjunger som en skata. Tur att man har en pokvän med fin sångröst iallafall, man nästan ryser!

Nu ska jag fortsätta att vara social en stund, sen ska jag gå och packa ner mina skolböcker och göra mig redo för sängen. Jag har en känsla av att detta blir en sen kväll trots allt!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0