Ack vad skönt!

Nu är det helg igen, en efterlängtad sådan! Om allt blir som planerat ska jag umgåsas med folk idag, blir nog trevligt. Blir att vara hos mig till en början och sen eventuellt dra vidare.

Nu har jag inte skrivit här sedan tisdagkväll och det beror bara på att jag inte hunnit helt enkelt, sånt som händer. Inatt sov jag hos Philip så jag hade väl kunnat skriva ett kvällsinlägg men förmodligen hade internet avbrytits efter halva blogginlägget så det kändes lika bra att låta bli. Igår firade vi åtta månader, och då lyxade vi till det och bestämde oss för att gå en sväng till JV, (Järnvägsgrillen) där jag aldrig ätit. Och när vi kommer dit så är det stängt pga ombyggnad, men då hade de ändå ett litet stånd där utanför så vi köpte med oss mat hem. Det var faktiskt gott, men alldelens för mycket mat för en Ida.

I tisdags träffade jag Philip i stan och vi gick och kollade på jeans. Vi hittade ett par på jeansterminalen efter att vi gått runt och kollat i endast någon minut. Dem var supersnygga, och jag har själv velat ha såna hur länge som helst fast i tjejmodel såklart. På kvällen åt vi middag, och därefter åkte vi iväg till hans mammas kompis och grattade henne. Vi var där någon timma, och sen blev det inte så mycket mer än så. Vi tog det lugnt hemma hos Philip, och sen blev jag hemskutsad.

Nu blir det förmodligen inte så mycket mer uppdatering för min del ikväll men jag ska väl hinna med två inlägg till (minst). Klockan sex måste jag in till stan, och nu ska jag bara ta det lugnt till dess och kolla kläder.

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0