Ack vad trött jag är

Jag känner mig trött och hängig, och på nått sätt deprimerad också. Jag har kommit hem för en dryg timma sen, och direkt jag klev in genom dörren gick jag raka vägen till den efterlängtade duschen. Jag hade kunnat stå där i timmar kändes det som!

Kvällen har varit lugn. Vi förbrände några extra kalorier genom att gå till Kulturens hus och tillbaka, det var ruskigt skönt! Luften var frisk, samtidigt som det var ganska varmt i luften. Vi tog en middag på stan och har bara pratat om allt möjligt. Dagen har varit kanon för min del! Nu väntar bara en skön säng som jag snart ska försöka ta mig till. Jag ska läsa några sidor ur min bok, och därefter sova.

Imorgon väntar mig en till tung skol-dag. Vi har dock endast tre lektioner, men går till tre som vanligt. -Vad fan ska man med alla hål-timmar till? Ska försöka att hålla ögonen öppna, och äta en så bra fruksot som möjligt. Framsteg för min del!

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0