Allt från början

Allting gick som planerat imorrse. Jag gick direkt till studievägledaren och hon hjälpte mig med en gång. Jag fick veta att jag skulle gå i klass A, som också var en bra nyhet. Första lektionen var mediaproduktion, därefter hade vi engelska. Lärarna verkade trevliga så det var ett stort plus! Därefter hade vi lunch, jag lunchade med flickorna en snabbis och sen var det bara att gå tillbaka till skolan. Där hade vi först matte, ett diagnostest. Och efter det hade vi So i nästan två timmar. Jag måste säga att det kändes ganska drygt, men drygast var nog läraren. Till slut slutade vi iallafall, kring tre tiden. Jag gick och mötte upp min pappa inne i stan! Vi gick in på LLT en snabbis och fixade ett busskort, och därefter gick vi runt på stan och kollade på skor. Och otur som jag har när det gäller skor så fanns inte storlek 3 så jag gav upp. När jag kom hem satte jag mig här och började söka igenom alla möjliga hemsidor, såg ut att vara ganska tomt där också. Nu hittade jag dock ett par på tradera, tydligen använda två gånger. Dem såg fräsha ut på bild, och jag hade väl eventuellt tänkt köpa dem, d v s om ingen annan hinner före.

Nu ska jag snabbt göra ett konto på tradera, prata med tjejen angående skorna och sen ska jag packa min gymväska och dra iväg till gymmet. Jag känner mig inte så taggad, men jag känner mig tvungen. Känns nästan hemskt faktiskt. Det brukar oftast bli bättre när jag väl är igång! Senare ikväll ska jag väl inte göra någonting. Jag ska förbi mamma och hämta mina saker, och därefter åka till pappa igen. Ett tag sen sist

c you guys later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0