Old times

Timmarna bara går, vart tar dem vägen igentligen? Jag har ärligt talat inte pluggat ett piss nu som jag sa att jag skulle göra, men livet går inte under för det. Jag hade tänkt ta fram böckerna när jag kommer hem istället, när jag känner att jag kan fokusera på annat än datorn och tvn. Nu har jag suttit och lekt med min Webbcam, och kollat in lite olika inställningar som den har osv. En ganska rolig pryl ändå! Satt även och kollade igenom gamla bilder som jag tagit med den, och ärligt talat så visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta. Men det är kul att spara bilder som man tagit och kunna ta en titt tillbaka. På den tiden var jag blond och nybliven fjortis. Jag tror ärligt talat att det hade att göra med vilka/vem jag umgicks med på den tiden. Jag ska nog dock inte gå in på namn. Jag väljer att inte dela med mig utav några "smakprov" på bilderna, haha. -Skämmigt

Och vem fyller år idag om inte Henrik Ågren? Grattis Hänks :)

Kommentarer
Postat av: Henni

shit, jag gjorde exakt samma tidigare idag. kollade på as gamla bilder. Ty från sjuan och åttan.och du hade typ Svart hår haha (:

2009-09-20 @ 19:39:09
URL: http://hennijohansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0