Dagen efter

Jag vet inte vart jag ska börja. Gårdagen vart bra, men nu när jag tänker efter är jag ganska less på en sak. -Jag förtjänar det fan inte, någon dag kommer du förstå de. Nåja, kanske bara bäst att bara ignonera det helt.

Nu sitter jag hos Philip. Jag mår rätt bra annars, vi har varit på stan en sväng och kikat på kläder och ätit lunch, sen har vi hunnit fara till mig snabbt och städat undan och dammsugit. Duktigt! Ikväll vet jag inte vad vi ska hitta på. Kanske drar vi ut i det sköna vädret skulle jag tro, får se om det bara blir vi eller om vi umgås med nån/några andra.

Nu ska jag fortsätta läsa bloggar och lyssna på Amy Diamond. Ha en bra dag!

Jag slänger väl in en bild på en volvo. Sånthär är det enda man hittar på Philips dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0