En kanonstart på dagen!

Det slutade med en fest hos Fredrik Espling igår, helt okej! Förutom att jag var en av dem få som var nykter, men det var kul ändå. Många 94:or från Björx som gjorde bort sig iallafall, så något hade man ju att skratta åt. Vi betalade oss in på Ken Ring för 80 kr och var där i ca en timme. Känns väl någorlunda surt? Vi hann ju iallafall "se" han, men inte när han stod på scen. Nåja, det kändes lika bra att dra därifrån. Jag saknade Philip, och stället kryllade ju nästan bara av turkar iallafall. Som vanligt

Vi vart hurtiga och gick från stan till Malmudden, inte speciellt långt men vi hade klackiskor och jag hade en jäkla massa skavsår. Till slut kom vi fram iallafall och vi gick och satte oss på balkongen och chillade. Lite alkohol hade ju inte suttit helt fel, men det var trevligt ändå. Sen vart jag hemskjutsad av Philip, och jag gick raka vägen till sängen. Jag var trött, och somnade lika fort som jag la mig.

Idag är jag pigg och glad! Jag har vaknat tidigt, gjort mig en god frukost, varit ute och promenereat, och därefter kom jag in och hoppade in i duschen! Nu har jag just dammsugit mitt rum, och nu ska jag väl strax gå och äta lunch. Senare idag ska jag till Philip! Ikväll hade vi tänkt basta, och efter det får man ju se vad kvällen har att bjuda på. Kommer nog bli nice vilket som!

C ya'll later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0