Finns det inget annat än plugg?

Jag har hunnit med att plugga, ta en lång dusch och se efterlyst med pappa. Ett perfekt avslut på kvällen! Jag känner mig nöjd med pluggandet, men det känns fortfarande inte som tillräckligt. Kanske skriver jag några rader till, eller också skjuter jag på det tills imorgon.

Jag ser fram emot morgondagen. Vi har endast två lektioner, och därefter ESV (estetiskaval). Dans är ju som kul, så det ser jag absolut fram emot! Det enda dåliga är att vi har en lång lunch och ett långt hål tills estetiska, så det känns ju mer eller mindre ovärt, men måste man så måste man. Jag slutar fem och jag ska direkt efter det till Philip. Vi har bestämt att vi ska plugga, så jag antar att det blir så också. Jag ser fram emot att få träffa honom! Jag kommer förmodligen inte att uppdatera under dagen, men när jag kommer hem slänger jag in ett inlägg om det inte blir alltför sent. D v s som det brukar bli!

Under håltimman imorgon ska jag in till stan en sväng. Jag ska eventuellt köpa skorna som jag hittade idag, och sen kanske någon tröja eller något liknande. Jag hade spanat in världens gulligaste tröja på Monki förra veckan, och dagen efter då jag gick in och skulle köpa den var ALLA borta förutom en stackar Large. Jag vart less, tro mig! Nu har jag försökt hitta en liknande men det har inte gått speciellt bra. Jag vill ha en stickad, go tröja. Ska det vara så svårt att hitta en sån? När jag väl håller på så kanske jag köper ett nytt puder också eftersom Isa Doras verkligen suger, den är inte gjord för min hy helt enkelt. Och sen blir det väl nå underkläder och eventuellt skinn-tightsen jag hittade idag!

Nu ska jag ta min bok och gå till sängen och läsa, och därefter försöka få ihop nån slags läslogg av det. Får se hur det blir med den saken! Sköt om er.

Här är skinntightsen. Äntligen hittade jag ett par!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0