Fredag, igen!

Fett skönt! Ännu en efterlängtad helg är här. Ikväll blir det att dra in till stan till Fiskekyrkan, blir nog nice. Imorgon ska jag vara med Philip när han kommit hem, och jag förmodar att vi bara ska ta det lugnt. Helgens planer är planerade och jag kan äntligen luta mig bak och njuta. Jag ska strax gå och leta fram kläder till ikväll, jag har verkligen ingen aning om vad jag ska ha på mig.

När jag kom hem idag såg jag ett paket på bordet, och i paketet låg mina Converse-skor. Dem var splirrans nya och jag vart supernöjd! Storlek 35 är det, men ändå tycker jag på något sätt att dem ser stora ut. Jag kanske inbillar mig? Nu sviker jag ta mej fan mina gamla, vita, sul-lösa skor!

Nu ska jag slå på lite musik och läsa bloggar.
Halv åtta drar jag till Björx, sen vidare. Hörs om du törs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0