Full rulle

Förlåt för dålig uppdatering igår. Jag var med Philip direkt efter skolan, så vi hängde hos han en stund, åt middag och sånt och sen drog vi till mig och bakade chokladbollar och bastade. När jag kom var klockan mycket och jag var trött, datorn kändes oviktig just då. Men idag är jag tillbaka!

Kvällens planer är fest. Det är fest på Örnäset, så det blir väl att dra en förfestare hos mig och sen dra vidare. Mor och far är borta, precis som vanligt så allt börjas hos mig. Får se om vi är hurtiga och cyklar sen, eller om vi tar bussen.

Nu ska jag börja kolla vad jag ska ha på mig, och sen gå och tvätta bort sminket och börja om. Måste hinna att dra med datorn till pappsen också, hur ska detta sluta. Nåja, uppdatering kommer förmodligen senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0