Kanska sova sig lite

Slappt! Jag har bara tagit det lugnt ikväll. Tagit världens längsta dusch, och legat framför tvn och kollat på en negerfilm -Får man säga så? Jag tycker såna är riktigt sköna faktiskt, sköna typer. När dem klämmer in minst 3 svordomar i en mening, och deras attityd överhuvutaget. Så överdrivet, men ändå för jävla bra! Jag såg hela filmen, och därefter en till. Jag drack två koppar the och pressade i mig två frukter också.

Nu har jag suttit här en stund, kollat igenom alla möjliga bloggar och läst mina mail. Jag känner mig ganska nöjd nu! Så jag ska väl strax börja traska mig mot sängen, läsa någon rad ur "Räven" och sen somna. Förhoppningsvis i en skön dröm denhär natten, förra natten var hemsk!

Vi har sovmorgon imorgon men eftersom jag lovat mig själv att börja äta frukost så måste jag vakna tidigare, och sen även för att jag ska hinna fixa mitt hår innan jag åker till skolan. Just nu ser det ut som ett fågelbo för att jag inte orkat göra nånting med det efter att jag duschat. Jag kanske låter det vara bara, så låter jag Hennan få pilla i mitt hår imorgon eller nå, as usual.

Jag slutar halv fyra imorgon. Sakna inte ihjäl er förfan. Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0