Näst intill ångest

Det har varit en förvånansvärt bra veckostart. Jag var pigg när jag vaknade, och hann med lite extra nu på morgonen. Idag hade vi text på skolan, och jag var inte speciellt peppad på det och hade inte speciellt höga förväntningar, men det var hyffsat kul ändå. Man blev lite extra glad när Bo, som han heter sa att vi gick halvdag idag pga av att lärarna hade ett möte mitt på dagen. Det kändes skönt såhär i början på veckan! Imorgon slutar vi dock fem, men vi får oss en skön sovmorgon till klockan tio. Det är väl värt med tanke på hur trött jag är idag.

Eftersom Sanna går i samma byggnad som jag så fick hon också sluta klockan tolv. Vi träffades och började knalla in mot stan. Jag kollade på skor och högmidjade jeans, och hittade även lite underkläder som ska köpas när jag får pengar. Sen tog vi en macka på Dagobert's, och efter det gick vi till Kulturens hus och satt och pluggade och lånade böcker innan vi drog. Kändes lite speciellt faktiskt för att vara just vi, men det var trevligt.

Nu sitter jag här och tar det lugnt. Jag kom just hem från gymmet, och jag är ganska så missnöjd med tanke på hur lite jag bara kunde träna idag. Min rygg och nacke är som den är, och idag var en dålig dag för just träning så jag får ta det lugnt ett par dagar. Kanske att jag eventuellt drar dit imorgon, beror på hur min kropp mår. Ska även pallra mig till skolsyster och kolla upp mina blåsor som jag har i min mun, (tungan, överläppen) jag börjar bli ganska så trött på att jag knappt kan äta eller dricka någonting. Typiskt

Nu sitter jag bara och tar det lugnt, lyssnar på musik och softar. Jag har gjort mina läxor och läget känns rätt så stabilt. Jag ska strax gå och ta en dusch, och sen sätta mig framför tvn bara. Jag känner mig inte så pigg idag


"Philip Pullman" Lustigt tyckte vi!


Varför inte en Lemon/Lime/Kyckling?


Sweet :)


Kommentarer
Postat av: SANNA

hähähähä

2009-09-21 @ 20:25:07
URL: http://sannariekkola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0