Nu åkte gitarren fram

Denhär dagen känns som en såndär typisk seg söndag. Vad händer? Det är lördag och man borde sitta och vara hur taggad som helst, but i'm not. Jag har inga planer som sagt, annat än att jag ska umgås med Philip. Jag sitter och surar och är negativ, dåligt av mig. Det är mig själv jag är sur på. Värt

Jag satt och lyssnade på Ryan Adams - Wonderwall, då jag plötsligt kom på att, Denhär ska jag banne mej lära mig på gitarr! Så nu har jag suttit i min säng och spelat gitarr den tiden jag varit hemma nu idag. Jag försökte att få till låten och det var ju inte precis en dans på rosor, men jag fick till det ganska bra till slut. Och humöret var väl på topp där ett tag kände jag, men nu är det lite upp och ner igen. Vad är det med mig igentligen?

Nu ska jag gå och sminka mig och sen kommer Philip och hämtar mig. Jag måste göra något åt min stackars överläpp också, som ser ut som silikon-läppen x10. Jag har små sår, och den är uppsvullen. Kan ju knappast bli bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0