Onsdag

Hej! Somsagt så tog jag det lugnt igår, ingen träning alls. När jag precis hade kommit till pappa igår bad Philip mig att komma och möta upp han och hans vänner eftersom dem var här på Porsön. Sjävklart gjorde jag det! Det var skönt att få träffa han, trots att bara två dagar hade gått sen sist. Vi satt på gamla skolgården och bara snackade. Jag var ute i ungefär 40 minuter, sen var det dags för att dra. Jag hade tänkt uppdatera innan sängdags men det vart inte så. Datorn lockade inte det minsta när jag kom hit, det var struligt för tillfället. Det tog sin tid för mig att somna igår, men jag fick skylla mig själv. Jag låg och hade dåligt samvete, även fast allting i stort sett var löst. Dumma, dumma mig!

Idag hade jag en liten sovmorgon. Vi började klockan tio så det var ett stort +. Konstigt nog kände jag mig riktigt utvilad, och vaknade faktiskt av mig själv redan vid åtta. Jag fick skjuts till skolan, vilket också var skönt eftersom det var regningt och jäkligt ute. Skoldagen rullade på bra, vi började med datakursen som var en liten utmaning för mig. Därefter hade vi lunch, och efter det svenska och sen var dagen slut. Kändes bra! Jag gick in till stan, kikade lite på t-shirtar och annat behövligt. Jag hann även träffa Sanna en sväng, och sen kom Philip. Jag kände för att få en varm kram, och en puss och höra att det var bra. Vi satt och pratade en liten stund, sen hoppade jag på bussen till Porsön.

Ska strax äta middag. Jag kommer förmodligen bara kasta i mig maten eftersom jag är sjukligt hungrig! Jag drar eventuellt och tränar, och sen ska jag umgås. Känns som en lagomt bra onsdag! Imorgon ska jag vara med Philip efter skolan, jätte skönt! Han har lovat mig en skön ryggmasage, det är ren lyx. Saknar han

Nu ska jag kila. Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0