Sova sött

Imorgon börjar jag dagen med en frukost, som jag nu har bestämt mig för att hinna med. Sen ska vi ha medieproduktion direkt på morgonen med Jan-Ivar så den lektionen lär jag ju ligga och drömma sött på dem osköna stolarna. Därefter har vi en inte så fullt efterlängtad datalektion med Rolf, men har jag klarat 4 lektioner med han så ska jag väl kunna klara en till. Sen har vi endast en lektion till och det är svenska, inte så speciellt rolig lektion men det duger i krig. Det bästa av allt är att vi slutar två imorgon, och efter det ska jag förbi Um och sen springa omkring på stan och köpa behövliga saker. Hoppas att någon annan också är på!

Nu ska jag strax stänga av datorn, känner inte suget längre. Ska gå och ta ett glas med färsk juice och lägga mig och läsa bok. Perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0