Veckorna bara går

Nu är vi inne på fjärde veckan i skolan, helt obegripbligt igentligen. Sommaren tog slut så fort skolan började, men det kanske var lika bra. Nu väntar man bara på den dagen då man vaknar upp och ser att det är frostigt på marken. Hösten är ju bara onödig igentligen, varför bara inte börja snöa direkt? Nu är ju frågan hur fan ska man stå ut med vintern i 8 månader, ännu en gång. Jag kommer sakna denhär sommaren nå så oerhört. Massvis med minnen

Nu sitter jag mest bara och svammlar, skriver saker jag känner för att skriva om och dela med mig av. Skolan är helt okej, men nu är det en ny vecka och man är alltid lite seg såhär på månadagarna. Min dag har varit bra hur som helst, jag vaknade upp inne i stan vilket kändes så oerhört skönt när man inte behövde tänka tanken av att missa en buss. Jag fick skjuts av Philip till skolan, och vaknade skönt bredvid honom idag.

I helg var jag med Philip. Vi bastade på lördagen, och under söndagen drog vi ut med hans kompisar och umgicks. På kvällen gick vi en sväng på kvantum och köpte gotta, och sen drog vi hem till han igen och slog på en film. Vi somnade tidigt igår, och det blev att jag sov över där. Lika bra

Ikväll har jag tänkt att plugga. Jag har en uppgift som ska lämnas in till Jan-Ivar imorgon, som jag inte igentligen förstår ett piss av. Jag har läst av pappret säkert fem gånger, och jag står där ändå som ett frågetecken. Jag ska på nått sätt försöka klura ut hur gubben har tänkt. Därefter ska jag bara koppla av, ta ett varmt bad och bara njuta. Jag ska inte gymma idag, utan har bestämt att göra det imorgon istället. Känns bara inte som rätt dag idag.

Nu ska jag packa mina grejer och fara till pappa. Pappa-vecka igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0