Dag ett

Nu är första skoldagen avklarad, om man ens kan kalla det för en skoldag. Vi hade en präst på besök idag som skulle försöka få våran klass lite mer samansatt och få oss att helt enkelt lära känna varandra bättre. Om han lyckades tvivlar jag på, men det kändes i varje fall som en skön start såhär efter lovet. Jag vaknade med en mensvärk som hette duga, jag tröck piller efter piller och läget börjar nu att stabilisera sig. Det var nästan så att man tackade gud för att vi fått dessa korta måndagar.

Vad händer idag då? Plugg som alla andra vardagar och klockan åtta drar jag iväg till hälsans och har cheerleading träning. Om jag ska vara med har jag dock inte bestämt, men jag åker dit ändå. Träningssuget är på topp just nu och jag skulle verkligen kunna ge allt på detdär jäkla springbandet, men vad gör man när man är sjuk? Jag har iallafall bestämt mig för att fara och träna på torsdag,
vare sig jag är frisk eller inte. Träna ska jag bannemig göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0