Det är inte lätt när det är svårt

Jag åkte till träningen pigg och glad och kommer hem med världens huvudvärk och hosta, och ändå har jag knappt varit med? Det kan man kalla en jäkla envis förkyldning alltså, inte nog med att jag smittat min pojkvän också, som nu ligger hemma och nästan drunknar i sina egna snorpapper.

Nog om det. Imorgon är det en ny dag, och då ska jag på stan och spendera cash, om jag hittar något det vill säga. På senaste tiden är det inte mycket nytt som åkt in i garderoben men det är för att jag har bestämt att hittar jag ingenting som jag faller sådär pladdask för håller jag hårt i börsen, för här ska bannemig sparas! Snart är det sommar, pdol och andra roligheter som gäller. Kanske är på tiden att jag börjar söka sommarjobb snart också (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0