En aning utvilad

Nu är jag utvilad om något och jag mår bättre än på länge! Inte nog med att det är helg så har även kvällen mycket skoj att bjussa på. Jag har redan nu börjat fixa mig eftersom jag ska iväg om en stund. Jag ska på stan med Mamma och Maria och klockan halv sex har vi ett bokat bord på Baan Thai. Klockan halv åtta ska jag och tjejorna ses hemma hos Sanna så då åker jag raka vägen dit för att sen fixa mig och göra i ordning det sista. Beroende på hur jag mår imorgon ska jag och min fina försöka hitta på något under dagen, då vi även firar 1 år och 3 månader. Annars blir det väl bara att ta det lugnt och ta dagen som den kommer. Jag ringde även min frisör idag men som inte hade några tider förutom på tisdag, så jag fick ta den helt enkelt. Förhoppningsvis lyckas jag styla till det så det ser någorlunda bra ut ikväll. Jag hatar verkligen missförstånd!

Nu ska jag välja ut lite kläder och smycken inför kvällen och jag
slänger förmodligen in ett inlägg till innan jag drar, så don't worry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0