En fantastiskt tråkig dag

Jag hade tänkt skriva någon rad innan jag går och lägger mig eftersom det inte blivit så många inlägg idag. Fast om man inte har något att skriva så varför då egentligen ens skriva? Denhär dagen har varit den mest ointressantaste dagen på ett bra tag eftersom det enda jag lagt ner tid åt är plugget. Sen att det har blivit alldelens för många timmar framför datorn är ingenting jag är förvånad av, med tanke på hur tråkigt jag haft det. Nu ikväll hade jag tänkt och ta mig en dusch men inte ens det orkade jag så jag sköt på det till imorgon. Då väntar mig en jobbig dag på stan, ett idrottsprov och ett snabbt möte med Kalle. Mot kvällen blir det valborgsfirande med dem bästa, och några till. Adjöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0