En sjuk Ida

Jag hade glömt bort hur jobbigt det verkligen är att bara ha en helt vanlig förkyldning. Jag har snutit näsan så mycket idag att jag till och med fått sårskorpor under näsan, så nu får jag istället sitta här med två papperstussar instoppade i vardera näsborre. Tro mig, jag känner mig inte ett dugg tagen på allvar. Även ögonen har runnit idag så dem ser ut som två jordglobar, sen så jag har blivit alldelens torr i hela ansiktet, och när jag nyss skulle smörja in mitt ansikte började jag kort därefter att skrika för att det sved så mycket. Sen att vi flög idag känner jag fortfarande värken i öronen.
Kan det bli mer synd om mig?

Förhoppningsvis kan jag sminka mig imorgon för då ska nämligen jag in till stan. Där ska jag möta upp Sanna och om jag inte förstått helt fel skulle vi strosa runt där och även ta oss en lunchare på stan, helt okej! Kvällen är dock inte planerad för min del, men vi skulle eventuellt basta och bara ta det lugnt. Sound's very mys to me?

Kommentarer
Postat av: Moa

Hejsan Ida!<3 Jag hoppas att du blir bättre, det låter ju inte alls nå kul. Ha det bra!<33

2010-04-07 @ 20:12:39
URL: http://moozan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0