En slapp helg

Det har varit en riktigt slapp helg för min del, och den har dugit mer än bra för mig! I fredags hann jag inte blogga något mer när jag kom hem eftersom jag somnade direkt när jag la mig på soffan. Det blev en kvällsfika på Roasters, massa skitsnack och en prommis till Björx, där vi sen tog det lungt at Riekkola's. På lördagsmorgonen kom en inte alltför pigg Philip hem till mig. Stackaren mådde inge bra så vi fick lov att ta det lugnt. Det blev pizza från Marco polo, sova och sen for vi hem till honom. Vi avslutade kvällen med grönsaker i dipp och godis, sen somnade vi. Idag däremot klev vi upp tidigt, åt en redig frukost och drog ut och promenerade. När vi hade gått mer än en mil fick vi nog och pallrade hemåt. Vi stekte oss en burgare var och sen kom far min och hämtade mig. Jag hade strax tänkt att sätta igång med pluggandet och sen ta mig en dusch. Vad som händer sen får kvällen avgöra.
Det var allt jag hade på hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0