Idag hade jag turen vid min sida

Idag skulle jag äntligen få mina älskade Marble shoes hemskickade. Jag hade kommit överrens med en tjej om att få köpa dem för 450 kr, inkl frakt, och med tanke på hur galet mycket jag velat ha dem gick jag med på det. Jag har hela dagen gått och väntat på att få komma hem för att föra över pengarna på hennes konto, för att så snabbt som möjligt få hem skorna. När jag väl sätter mig vid datorn och ska gå in på mejlen för att kolla hennes kontonummer har jag fått ett mejl från en annan tjej som tidigare tänkt köpa skorna av, där hon skrev att dem fått in skorna i storlek 36 igen, och att jag borde snabbt som bara den klicka mig in på sidan och beställa dem ifall jag ska ha ha dem. Jag hoppar av glädje och slänger på luren i örat på pappa. Jag fyller snabbt i alla fält och klickar på den röda knappen beställ. Nu är dem snart mina! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0