Tröja

Jag har sedan långt tillbaka velat ha en sånhär. Dagen då jag gick in i butiken och såg att dem kommit in blev jag mer än glad! Jag bestämde mig direkt för att köpa en röd, men eftersom jag inte hade fått pengar bestämde jag mig för att springa in dagen efter istället och det gjorde jag, men tur som jag har hade alla tagit slut i storlek xs. Självklart blir jag förbannad. Förra veckan gick jag in igen för att kolla, dag efter dag men ingenting hände. Jag frågade till slut en expedit när dem skulle få in dem och hon sa att dem inte skulle komma in förens eventuellt v.24, men att dem hade kvar en xs i blått. Jag provade den och jag gillade den minst lika mycket som den röda så jag bestämde mig för att denna gång vara smart och lägga undan den! Dagen efter kommer jag in i butiken med ett leende på läpparna och ber dem plocka fram det jag lagt undan. Expediten letar men hittar ingenting. Sen kommer hon med den idiotiska frågan, Är du säker på att du la undan den i namnet Ida? Hon bad sedan så hemskt mycket om ursäkt, och jag gick därifrån, arg. Har jag otur eller har jag otur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0