Inte den bästa Onsdagen

Dethär med matlagning har ju aldrig riktigt varit min grej men tro det eller ej så har jag lyckats fixa ihop ett stort gäng med klyftpotatis åt mig själv, samt kyckling. Fifflandet med ugnen var ju en annan femma, men efter att ha vridit på några ynka knappar så var det ju inte svårare än att bara sätta sig ner och vänta. Kanske blir jag en kock inom en snar framtid? Eller kanske har jag bara lärt mig att sätta på en ugn.

Jag kan inte påstå att denna dagen haft alltför mycket att bjuda på, men den har gått relativt snabbt ändå. Jag åkte in till stan under dagen för att försöka hitta en present åt min fina men jag kom hem lika tomhänt som jag var på ditvägen. Philip kom hit en sväng efter det, vi samtalade en stund och sedan for han igen. Jag har sedan dess bara suttit vid datorn och när jag tänker efter börjar det röra sig om 3 timmar. Inte helt okej, nu tar jag nog och rör på fläsket. Later's!

Grattis på min fina som fyller år idag. En stor blöt puss ska du ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0