Nu åker jag igen

För första gången på länge har jag varit hemma en hel dag, endast pappa och jag. Jag hade tänkt mig en dag bestående av träning och spontangöra som b l a städning, men eftersom jag plötsligt fick en himla halsont har jag istället varit en sväng till Kvantum med min far och köpt honung samt halstabletter och sedan bara såsat framför tvn i hopp om att halsen skulle bli bättre. Imorgon åker jag iväg igen. Jag och min fina tar vårt pick och pack och glider till Vuollerim till hans mormor. Det ska bli riktigt skönt att få komma bort från verkligheten för ett tag eftersom det hänt en himla massa på senaste tiden. Förhoppningsvis så bjuder de närmsta dagarna på sol men om inte annat så får vi ligga inne och bara slöa och ta vara på de sista som är kvar utav sommarlovet. Vilket som. Sedan rullar vi hemåt igen på fredagmorgon, passande inför helgens bravader! Nu ska jag sätta igång vattenkokaren för ännu en kopp the, sedan tar jag en dusch och kroppen tillåter.

Hur kommer det sig att jag alltid blir sjuk just till Luleåkalaset? 
Detta blir tredje året irad men dock inte halsfluss denna gång.
Thank god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0