Nu var det dags

Nu får mina Marble-shoes kicken från min garderob. Dem ska med andra ord säljas eftersom dem är alldelens för stora för mig. Jag köpte dem för ungefär två månader sedan och dem har under den tiden aldrig använts, utan endast provats inomhus. Det är av läckerhetens-skull jag har sparat dessa, i hopp om att komma i dem någon dag men eftersom ekonomin inte håller känner jag ännu mindre lust för att spara dessa. Flera bud har kommit landet över och tänkte därför även lägga ut dessa på bloggen i hopp om att någon i Luleå skulle känna sig sugen. Nu vet ni!

Strl 36

Vid intresse mailar ni till, [email protected]

Kommentarer
Postat av: hannnad

Vad är det för storlek på dom? :)

2010-08-12 @ 00:58:38
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0