T tho tha isdag

Gårdagen avslutades med bio där jag och min fina såg Bröderna Karlsson. Därefter for vi hem till mig för att slå igång andra säsongen av Oc och självklart fungerade det inte som det skulle, så vi fick istället skeda framför nyhteterna. Helt okej det också! Natten har inte varit den bästa. Inte nog med att jag har en trång liten 90:s säng så har det legat en stor svettig Philip bakom mig. Stackaren fick feber igår under bion och värre blev det under natten. Nu under morgonen har jag proppat i honom alvedon, te och Bafucin och han åkte hem med ett leende på läpparna. Nu har jag just gjort varma mackor till mig och min far och ska strax göra mig i ordning för att sedan åka iväg för att fira Philip med han och hans familj. Jag hoppas innerligt att det står en stor smörgåstårta på deras bord. Det skulle förmodligen göra min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0