Bloggsuget inte på topp

Humöret har varit på topp idag, men däremot inte blogghumöret. Eller rättare sagt har jag inte lagt till någon större mängd energi på varken dator eller annat idag. Jag har vilat med andra ord. Jag tog en lång promenad eftersom jag kände att det verkligen behövdes. Rensade tankarna en smula, och sen när jag kom hem satt jag och mor min och snackade om allt från A till Ö. Vi förstår varandra fullt ut! Jag missade nästan hela Paradise Hotel finalen men mig gjorde det inte särskilt mycket. Jag såg slutet och vem som vann, och jag tyckte väl till viss del att det var bra att Jacki vann, även fast hon aldrig riktigt var någon stark spelare.

Nu närmar sig klockan tolv och jag skulle kunna tänka mig att det blir en sen kväll för min del, det bara känns så. Jag ska snart ta och skriva min svenska uppgift som är till imorgon, och sen bara lägga mig framför tvn. Imorgon väntar inte en alltför rolig dag! Jag återkommer om det. Hejhå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0