Fyra timmar senare

Nu sitter en glad Ida här, nyduschad och smått nöjd. Jag hoppas på ett VG, minst! Filmen har jag inte sett klart än, men jag tyckte att det var dags för en paus, precis vad jag förtjänar. Det blir strax att röra sig mot köket och göra sig en kvällsmacka och the, sen rullar förmodligen filmen igång igen. Förhoppningsvis somnar jag även lättare då.

Jag satt för en liten stund sen med min far och A
inne i vardagsrummet, då lät det ungefär såhär:

Far: Fan vad gott det vore med såndär Tom och Jerry glass!
A: Ja, och din pappa som råkade kalla den för Kalle Anka glass tidigare idag.
Jag: Vad är Tom och Jerry glass för någon glass?
Far: Men sånadär dem brukar ha vid kassan, som kostar kring 50 spänn.
Förbannat dyra, men goda är dem!
Jag: Du menar möjligen inte Ben & Jerry's...?
Far: Var de så dem hette?

Resten kan ni lista ut själva. Vi dog!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0