Go kväll, eller go morgon?

Idag är det semmeldagen, den också kallade fet-tisdagen. Jag är förmodligen den enda som inte fått i mig en endaste semla. Själva semlan ser förmodligen god ut, men när man sen kollar innehållet tappar man helt och hållet suget. Min moster försökte lura i mig en sådann igår,
men var heller inte närheten på att lyckas.

Jag har inte hunnit uppdatera någonting idag men det är ingenting jag ber om ursäkt för. Min trötthet tog över när jag kom hem från skolan idag så då gick jag raka vägen till sängen och la mig ner, och somnade förmodligen direkt. När jag vaknar vet jag inte om det är natt eller dag, och när jag sen kollar på mobilskärmen står det 21.20. Jag grips av panik och skuttar upp ur sängen. Nu sitter jag här med håret uppe i en söt toffs och ska strax ta mig en dusch. Jag känner kaffesuget komma upp krypandes, men försöker intala mig själv att om jag är dum nog och kokar ihop en kopp så kommer jag förmodligen sitta uppe till fyra på morgonen. Ja gott folk, klurigt läge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0