I'm a busy woman

Nu var det några dagar sen jag skrev senast, men det är ingenting som jag har dåligt samvete för.
Förklaringen på det är väl att jag i stort sett inte varit hemma.

Torsdagen spenderades med Philip, det förklarar ju allt. Fredagen var en allmänt stressig dag för min del. Först skola, därefter fika på stan med mina vänner, och därefter hem och fixa allt inför kvällen. Sen satte festen igång och bloggen kändes allt mindre viktig. Lördagen vart jag sängliggandes hela dagen. Jag låg och kollade på barnprogram och drack vatten, medans Philip for iväg och flyttade de sista. Kring 4-tiden vart han klar och vi åkte in till stan och käkade på max. Det var förmodligen det bästa på länge! Därefter gick vi på bio och såg "Farsan", och när filmen sen slutade vart vi upphämtade av Anci och åkte hem till dem. Inget märkvärdigare än så.



Jag vart hemskjutsad av Philips mor för ungefär en timma sen. Jag har precis fixat håret och ska strax gå och smaka på mors kycklingsallad som hon gjort. Sedan blir det väl att börja göra sig i ordning. Som alla vet är det ju alla hjärtans dag idag och den kommer såklart att spenderas med den bästa! Vi ska först ut och äta på Baan Thai och därefter knallar vi väl mot Lulsundet och myser vidare. Låter aldelens perfekt i mina öron!

Och innan jag går så hade jag tänkt gratta
min moster som fyller år idag. Grattis! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0