Inte som trott

Denhär dagen vart inte som förväntat. Klockan 8 imorse fick jag ett sms av min mentor där det stod att det uppnåt köldgränsen och att vi därför skulle vara inne och se på film. Det kändes väl rätt så piss med tanke på att vi bara har friluftsdag en gång om året, men jag tog mig till skolan iallafall där vi sen såg en film från 30-talet. En väldigt speciell sådan. Kotte efter kotte drog men vi var duktiga och höll oss kvar. Vi slutade kring halv ett och jag började knalla in mot staden. Jag köpte mig en tröja, ett par tights och en jacka. Jag kände mig sedan hyffsat nöjd och tog bussen hem.

Nu har jag just ätit middag och kommer den närmsta timmen att befinna
mig i köket där jag ska baka. Om jag lyckas är ju en annan historia.

Jag återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0