Känslan av frihet

Fy vad härlig dag på något sätt! Lektionerna gick snabbt, kanske hade det en del med att göra hur o-effektiva vi var idag, men på matten flöt det på bra iallafall. Vi slutade kring tre-tiden och jag och min vän Nathalie traskade in mot staden. Hon tog sin buss hem och jag stannade kvar för att träffa Philip en sväng. Vi gick runt och bara snackade om allt, medans vi försökte hitta någon fin present åt hans mor. Klockan 4 var han tvungen att ge sig av och jag tog min buss hem. Jag kände mig glad, och att hela mitt ansikte bara ville le.

Jag har inte en endast läxa som behöver göras idag och jag tänker ta mej fan njuta till de maximala! Det känns nästan som att man just blivit befriad ur ett fängelse. Tänk att läxorna faktiskt kan ta en sån stor del av sitt liv? Först och främst väntar jag på att få mat. Kyckling blir det idag, helt okej! Sedan väntar mig en riktigt skön powernap och ett träningspass på gymmet. Kan det bli bättre?
-Don't think so.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0