M som i mensvärk

Nu har man återgått till det normala igen. Som det ser ut nu kommer vi inte ha så mycket plugg nu innan lovet så jag ska därför satsa på gymmet fullt ut och försöka ta mig dit varje dag när jag väl kan. Jag har legat på soffan hela dagen med världens mensvärk, som verkligen vägrar att ge sig. Självklart glömde jag vete-värmaren hos min far också så nu lär man väl ligga med kramper hela natten. Bortsett från det har dagen varit bra. Jag verkligen älskar måndagar! Som vanligt slutade vi 11.40 och jag knallade in mot stan. Jag hittade mycket fint idag, b la snygga tights, en tröja, en skjorta och ett par skor. Eftersom jag inte kände mig alltför pigg idag la jag undan allt till imorgon och ska väl mest troligt in till stan efter skolan och köpa det jag känner för. Vi slutar tidigt även imorgoneeftersom vi har våran friluftsdag då. Som det flesta andra klasser ska vi gå till Grå sjalören, och sedan slutar vi kring 12-tiden. Underbart! Fast först gäller det ju att kriga sig genom de 25 minus graderna,
vilket säkerligen inte kommer bli alltför underbart.

Jag fick just reda på att min Philip åkt på
vinterkräksjukan. Krya på dig älskling! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0