Och så var det helgen..

Hallådär! Ännu en helg utan någon som helst uppdatering, hur kommer det sig egentligen? Eftersom jag vet att ni bara måste veta vad jag gjort i helg är jag söt och skriver det, kort och gott!

Fredag: Fredagen såg lugn ut för min del. Efter att jag slutat packade jag mina saker och drog raka vägen hem där tacosen stod serverad när jag kom. Jag åt, jag sov och vaknade kring 9 av att jag hör Annika skratta i vardagsrummet. Jag går ut till vardagsrummet där far och Annika sitter, och umgås med dem. Det blev en hel del fika och os-tittande. Sen vart det en tidig kväll för min del!

Lördag: Jag klev upp tidigt eftersom jag och Philip hade bestämt för att gå ut och promenera i det inte alltför sköna vädret. Jag tjorvar till det och det blir ändrade planer. Philip kommer då därför till mig där vi äter lunch och sen åker in till staden. Klockan 18.00 började Boxningen på Pontus och det blev en hel del stress innan det. Biljetterna fick vi gratis och det kändes därför helt okej att fara dit en lördagkväll då vi ändå inte hade något bättre för oss. Boxningen var bra och matcherna vart bara bättre och bättre, även fast Lule-killen svek alla som satt i hallen. Kring 21.00 slutade allting och då for vi till Hemmakväll en sväng, hyrde filmer och köpte gotta och därefter åkte vi vidare till Lulsundet och myste vidare med chirre, dirre och Sunes sommar!

Söndag: Det blev en tidig morgon även då. Under dagen följde jag med min far och Annika på loppis. Nackdelen var väl att det var ungefär lika kallt där inne som ute, men det var tur att man hade en varm dunjacka på. Kring två-tiden vart jag hemskjutsad av min far, där jag sen gjorde mig klar och fräshade upp mig. Philip kom till mig kring fyra tiden, vi blev bjudna på pizza och åkte därefter till Lulsundet där det blev film. När vi sett klart filmen tog Philip fram gamla bilder på honom som vi satt och kollade på. En hel del skratt kan jag tala om! Vi gick och la oss i god tid men somnade sent. Vilket också resulterade till att vi försov oss idag. Men det var de värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0