One more try

Hur kommer det sig att den jobbigaste dagen på veckan plötsligt vart till den skönaste? Jo, guess what? Vi fick sluta tidigt även idag och alla elever skrev av lycka! Jag umgåsades en stund med mina b-rudar, sen knallade jag och Sanna in mot stan där det vart det gamla vanliga. En fika, massa skitsnack och sen därefter en runda på stan. Jag fick med mig ett par träningtights, ett par vanliga tights och en skjorta. Jag hittade även ett par jeans och annat tjaffs, men jag förmodar att jag köper resten imorgon.

Det blev många timmar på stan och klockan hann bli mycket, och jag trodde därför inte att jag skulle hinna med allt jag hade tänkt, men att tömma datorn gick förvånansvärt snabbt och sen tog jag min gymbag och drog till gymmet och körde massor av styrke. Bokade även in mig på Spinning/Core, jag ser fram emot det redan nu! Inget plugg har hunnits med, men det får bli någon annan dag. Nu ser jag fram emot lovet!

Jag sitter förövrigt och kikar igenom en massa bloggar medans skön musik spelas i mina lurar. Snart stänger jag av denhär skiten och hoppas på ett sms från min älskling. Åh vad jag saknar honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0