Onödiga Måndagar

Nu har en ny vecka rullat igång och det känns bra. Förhoppningsvis går denna vecka lika snabbt som förra veckan eftersom lovet börjar närma sig! Måndagslektionerna är man inte alltför effektiv på, så det känns nästan onödigt att ta sig upp klockan redan klockan sju för att åka till skolan till åtta och sen sitta där som ett frågetecken medans Jan-Ivar pratar om saker han själv inte ens vet någonting om. Denhär dagen var inget undantag, så jag och tjejorna satt och pratade om sommarjobb och annat ointressant. Vi fick sluta 40 minuter tidigare idag, och gud tackar man ju för det! Skolans fisk lockade inte särskilt mycket så jag tog bussen hem med en gång.

Nu sitter jag och halvsover. Jag ska strax gå och koka mig en kopp kaffe och sen så smånigom börja fixa mig. Jag ska senare in till stan och träffa en vän. Ska även lämna igen lite kläder och försöka hitta något sjysst plagg, möjligtvis en sjysst tröja eller något liknande. Får se vad jag får med mig!

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0