Skolan

Kort och gott mina vänner..

Nu sitter jag i skolan, och bredvid mig sitter Henny. Vi ska strax knalla ner till klassrummet och ha matte med Marianne. Förhoppningsvis har hon med sig proven från förra veckan, men jävlig som hon är så tippar jag på att vi inte får tillbaka dem förens i Maj. Brukar oftast se ut så. Den här dagen har sett chill ut för min del. Jag fick mig en rejäl sovmorgon eftersom jag skulle till optikern klockan 10.30, och behövde därför inte gå till skolan innan. Där kom dem fram till att läsglasögon får duga framöver, men med starkare styrka. Helt okej för mig! Vi kollade bågar och jag hittade två par som jag vart förälskad i. Jag och pappa skulle fundera på saken och komma återigen nästa vecka. Jag kom tillbaka till skolan kring elva och en kvart efter det slutade våran engelska lektion. Jag och Henny knallade ner till matsalen för att se vad dem hade att bjuda på idag. Pizzasoppa vart det, och det fick lov att duga. Nu har vi strax som sagt matte, sen en so-lektion med Mona och sen knallar jag in till stan för att kika på kläder och annat kul.

Peyz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0