The bad touch

Måndagar, respekt!

Jag sitter här nyvaken, just vaknat ur en skön dröm. Medans jag försöker piggna spelas Bloodhound Gang i lurarna för fulla muggar. Idag är det Måndag och precis som alla andra Måndagar slutar jag 11.40. Kan det bli bättre? Jag vaknade upp med Philip, vilket resulterade till att jag kom en timma sent men det var det värt! Eftersom Jan-Ivar stackaren inte har någon större koll på oss ungdomar så satt vi framför Facebook hela dagen, och det kändes väl inte alltför tungt. När vi sen slutade gick jag och tjejorna förbi Monki en sväng och jag fick med mig ett par Chinos för endast 62 kronor. Dem dög fint! Jag åkte sen raka vägen hem, åt och gick och la mig. Finns det något mysigare än att vakna med dreggel på kinden?

Jag hittade en gammal låt på min spotify-lista, gammalt örongodis.
Staind - Outside, Gammal och rockig, men ändå så go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0