Tillbaka från staden

Jag mötte upp min vän inne i staden kring tre. Eftersom min mage kurrade som aldrig förr så gick vi och åt och bara babblade på det första vi gjorde. Därefter satte vi igång med strosandet. Jag kollade på skor och annat skoj och hittade mig både det ena och det andra, men som tyvärr inte fanns i xs, så jag fick lov att vänta med det. Jag hittade mig en Marinblå jacka som jag vart kär i och la undan den, det blir förmodligen att fara in och köpa den imorgon. Billigt och bra! Och som alla andra veckor hade jag även tänkt få med mig lite skolgrejer hem, så som häften och plastmappar men självklart glömde jag bort det. Klockan sex satte vi oss på bussen, och jag klev av på östermalm. Jag knallade till moster där min moder var och vi fikade och snackade cancer, inte det allra trevligaste. Nu har vi just kommit hem och jag har inte hunnit med det jag skulle idag, men det känns inte som om världen skulle gå under för det. Imorgon är det en ny dag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0