Time is running out

Åh, pappa är en ängel. Han kom just in med en kopp the till mig, utan att jag ens hade frågat. Själv visste jag inte ens att han själv drack the, men där ser man! Ikväll har jag varit riktigt hängig, precis som jag varit hela veckan och veckan innan det. Kanske har jag brist på någonting, eller också sover jag bara för lite. När jag hade ätit middag idag somnade jag. Jag sov djupt och vaknade klockan halv nio av ett sms, var jag kanske pepp på gymmet efter 3 och en halv timmas sömn? Inte ett dugg, så jag låg kvar i sängen och såg Andra avenyn istället. Så har väl min kväll sett ut. Och nu sitter jag här och har ångest som vanligt, gud så less jag blir. Är det inte läxorna är det träningen.
Nä, nu får jag ta itu med detta.

"Åh hjälp, vilken bullf*tta" -Förmodligen dagens citat, personen förblir dock anonym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0