You dont get it

I det förra inlägget skrev jag om hur trött jag var, och då kan jag börja med att säga att det inte vart ett dugg bättre av att gymma, snarare tvärtom. Jag kände mig trött och seg i kroppen, samtidigt som jag kände att jag hade så mycket att ge. Till slut märkte jag själv att mitt gymmande inte gick nå vidare, och att jag inte var seriös. Jag gick till omklädningsrummet och packade ihop mina grejer. Det kändes som att jag skulle svimma, samtidigt som jag fick jätte svårt att andas. Jag skyndade mig ut och traskade hemåt i kylan, besviken.

Nu har jag vilat och jobbat matte. Min mamma gjorde allt för att hjälpa mig men vi båda förstod till slut ingenting alls, så jag gav upp och gick och tog en dusch istället. Nu känner jag mig för tillfället bättre. I väntan på att få ett sms av min älskling sitter jag och lyssnar på musik. En riktigt bra låt faktiskt!

Screamin Lights - Hello tomorrow.
Pretty sweet, fuck you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0