Bildbrist

Bloggen är omgjord men än inte klar, och eftersom detdär med koder inte är riktigt min grej överlåter jag den uppgiften till min vän Sanna. Och så bloggen i helhet då.. Det har inte setts till alltför många bilder under de senaste veckorna, endast någon lite då och då och det skyller jag allt på min dator som för tillfället är tömd. Det beror på att jag snart ska få en alldelens ny, eller också få ta min pappas bärbara eftersom denhär stackaren är hela tre år gammal. Jag har iallafall fört över bilder från Fredagskvällen och annat smått och gott som jag sen hade tänkt dela med mig utav, så håll utkik!
Min dator får jag förmodligen till veckan, så håll ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0