Friday baby

Nu är det bästa sparat till sist, helgen är här! Morgonen började med ett hetsigt morgon humör som jag hade att trotsa emot, men det gav sig så småningom. När jag satt på bussen till skolan kom jag på att jag glömt mina gympaskor, men jag bestämde mig för att livet inte skulle gå under för det, och bra var ju det eftersom vi inte hade någon idrott idag utan istället HRL, (Hjärt och lungräddning). Det kändes ju sådär lagomt bra en fredag som denna. Halv fyra slutade vi för dagen och jag tog bussen hem.

Nu sitter jag och degar med Mange Schmidt i lurarna.
Snart dansar jag iväg till toan för att sminka mig.
Sedan drar jag vidare på äventyr. Helt ok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0