En för lång dag

Det var mycket som skulle hinnas med idag, bland annat gymmet, städa garderoben, städa rummet, plugg (en gammal rest) och att beställa linserna för engångs skull. And guess what? Jag har bara påbörjat på allt utan att sedan avsluta dem, så nu blir det att ta tag i resten så att jag sen kan gå och lägga mig utan magont och ångest. Det har blivit lite av en tvångssyndrom, att jag måste ha gjort allting innan jag gått och lagt mig. Ibland undrar jag om jag är frisk?

Jag sitter förövrigt och saknar min pojkvän som jag inte träffat sen igår. Bara en dag känns för mig som en evighet, men det är väl bara att hålla ut! Imorgon ser det ut att bli stan för min del efter skolan. Jag ska kika på smink även då, och förhoppningsvis får jag med mig någonting. Det är inte lätt dedär.

Nu tar jag tag i skit-görat. Hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0